Els in Nieuw-Zeeland

Volg mij naar Nieuw Zeeland !

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Sommigen van jullie zijn al op de hoogte van mijn plannen, voor anderen komt het misschien een beetje als een verrassing.

Het begon allemaal met de vragen "waarom niet?" en "waarom niet nu?" Waarom niet eens gewoon iets doen waarvan ik al jaren hoop het ooit te kunnen doen, waarom niet gewoon stoppen met redenen bedenken om iets niet te doen, waarom niet mijn valiezen pakken en naar de andere kant van de wereld trekken, waarom niet eens ontkoppelen van de dagdagelijkse bezigheden, loslaten en gewoon genieten. En waarom wachten als het ook gewoon nu kan?

Waarom Nieuw Zeeland? Misschien hierom....

"There's a real purity in New Zealand that doesn't exist in the States. It' actually not an easy thing to find in our world anymore. It's a unique place because it's so far away from the rest of the world. There is a sense of isolation and also being protected." (Elijah Wood)

En tot slot doet een periode "inbetween2jobs" je wel even stilstaan en beseffen: er is nog zoveel te doen, nog zoveel te willen, nog zoveel te leren, nog zoveel te ervaren... & YOLO :-)

Wie mij kent weet dat het van mij een extra dosis impulsiviteit heeft gevraagd om deze reis te boeken... maar here we are! En ik heb er ongelooflijk veel zin in!!

Ik vertrek op 6 januari en kom terug op Vlaamse bodem op 30 januari. Via deze reisblog kan je op de hoogte blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn reis. ik zal proberen - mits goeie wifi - regelmatig nieuwe verhalen en foto's te posten. Via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Leuk dat je met me meereist!

Els


Reacties

Reacties

De Schepper Lieve

Goede reis. Kon ik je koffers maar dragen!

Anneliese

Nog effe aftellen en de reis kan beginnen.
Thuis trekken ze hunne plan wel. En anders zijn wij er om effe te helpen hè.
Goei reis moest ik je nimeer horen of zien.
Genieten maar !!!

Geert De Haes

Enjoy !

Greet Vergauwe

Els, top initiatief van jou! Dit wordt een reis met IMPACT op jezelf en je toekomst! Ik reis met plezier langs deze weg met jou mee! Geen zorgen voor het thuisfront Els, maar genieten dat ze jou die kans geven!

Veronique

Lieve Els,

Ik vind het fantastisch dat je dit ECHT gaat doen. Ik hoop dat je er ook volop kan van genieten en dat het jouw tijd en jouw ervaring wordt. Ik volg met heel veel plezier en interesse je avonturen. Veel liefs en heel veel succes 'onderweg'

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!