Els in Nieuw-Zeeland

Nu is het echt!

Vandaag ging ik bij Connections mijn reisdocumenten halen. Nu voelt het helemaal echt. Hier op de foto met mijn reisagente Ellen Cras. Wat fijn om iemand te treffen die zich zo goed inleeft in wat iemand zoekt in een reis en even enthousiast is alsof ze met jou mee op reis vertrekt. Moest iemand mij willen nadoen, ga dan zeker eens langs bij Ellen bij Connections.

Wat het "avontuurlijke" deel van de reis betreft... dat weet ik toch nog niet zo goed . Het lijkt mij nu ondenkbaar dat ik mij aan een skydive of bungeesprong ga wagen maar volgens Ellen zal het land mij daar toch toe brengen. De kinderen zien het in ieder geval ook nog niet gebeuren "oh my god, ga jij dat doen?" was de reactie ... we zullen wel zien... de reis op zich is voor mij al een avontuur... adrenaline in ieder geval verzekerd!

Keep you posted.

Reacties

Reacties

Rit Lepoutre

Een lichte jaloezie borrelt in me op :-). Els, geniet er kei hard van! En die bungeesprong, hewel, ik vermoed dat je die ook daadwerkelijk gaat maken!!

Lien

Mijn broer heeft jaren geleden een jaar in NZ rondgetrokken. Op één van zijn eerste dagen heeft hij een bungeejump gedaan, echt wel een aanrader. Zou ik toch doen zulle! Xxx

Kristel Verpoorten

Go for it!

Lieve Rampelbergh

Fijn dat ik vanmiddag nog even van je gezelschap kon genieten.
Ik wens je voor morgen alvast een veilige vlucht!
Tot gauw

Myriam

Ik wens je een onvergetelijke reis! Geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!