Els in Nieuw-Zeeland

Dubai ... so close to home

Vreemd, plotseling is Dubai superdicht bij huis. Na 16u in een vliegtuig van Auckland, nu 3u wachten op mijn vlucht naar Brussel. Nog 7u vliegen te gaan. Wat een megagrote luchthaven is dit. Ik moest naar mijn gate eerst een soort metro nemen en dan vervolgens nog een half uur stappen. Maar het voelt allemaal zo anders dan toen ik vertrok. Toen was aankomen in Dubai nog maar een peulschil vergeleken met wat nog moest komen....raar hoe 3 weken zoveel kunnen veranderen.

Ik moet wel toegeven dat de massa aan ervaringen, wat ik allemaal heb gezien en gedaan nog geordend moet worden in mijn hoofd. Het is zoveel! Momenteel lopen alle dagen door elkaar en het tijdsbesef is nogal chaotisch maar ik was zeker niet de enige met dit gevoel. Vraag me af hoe dat dan is voor diegenen die een jaar lang rondreizen... Maar misschien verschilt hoe je je voelt niet echt zoveel. Uiteindelijk ben je weg van alles wat je kent, van iedereen, leef je weken of maanden met andere mensen in hostels en ben je op elkaar aangewezen, deel je stress, spanning, vreugde en ontzag met totaal vreemden die zich exact hetzelfde voelen als jij... een vreemde ervaring die ik niet eerder kende maar je wel doet nadenken... en om eerlijk te zijn, al die adrelanineshocks en adembenemende ervaringen zijn wel verslavend... ;-)

Maar dat nadenken zal ik houden voor over een paar dagen. Nu even verder suffen in luchthavens en op vliegtuigen en mijn jetlag verwerken. Tot gauw iedereen!

Reacties

Reacties

Carline

Welkom thuis, Els! Met een rugzakje vol mooie ervaringen én allicht vuile was ?

En nu nagenieten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!