Els in Nieuw-Zeeland

Is this really me? :-)

Voila, het is zover. Bagage ingecheckt, gepasseerd voorbij controle en nu aan het relaxen met een koffietje... Als mama op reis vertrekken houdt toch wel één en ander in, waarschijnlijk ligt dat meer aan de mama dan aan het gezin maar toch, een uur geleden nog netjes de laatste hemden gestreken en alles opgeruimd. IJdele hoop wellicht dat ik alles in dezelfde staat zal terugvinden :-) Maar gisteren zei een vriendin mij nog, jij bent weg, dus zijn zij nu de baas! Dus Jan en kids, laat jullie maar helemaal gaan :-) .

Nog even profiteren van de laatste uren internet om een berichtje te posten. Een raar idee dat ik de volgende keer dat jullie mij lezen aan de andere kant van de wereld zit. Sebiet ga ik de beentjes nog wat strekken want moet de komende 26u al de hele tijd zitten.

De voorbije dagen kreeg ik veel berichtjes, mailtjes, SMS'jes, dank dat jullie allemaal aan mij denken!

Ik zie heel erg uit naar alle nieuwe ervaringen, een nieuw continent, de andere kant van wereld, prachtige natuur, alleen reizen, ... maar toch overvalt mij af en toe een vorm van ongeloof, is this really me? Ga ik dit echt doen? Maar deze vraag is niet meer relevant...want het is al bezig, it is really me!



Reacties

Reacties

Myriam

Je gaat een super tijd tegemoet!!!
Ben benieuwd naar al je reisverhalen!

Peggy

Veel plezier! Geniet van deze ervaring ?. Hopelijk valt de groep mee en heb je daar de tijd van je leven ?.

Marjan

Heel veel plezier en laat het the experience of a lifetime worden. Geniet ervan!!

Sandra

Geniet ervan !

Lien

Geniet ervan - wat een avontuur ! Xxx

Nele D.

Ik duim voor "the time of your life".
Reis nu, geniet nu en bovenal ... leef nu want alles gaat altijd zo snel voorbij.
Ik kijk al uit naar die foto van jouw "sprong"...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!